fbpx

משחקי חצר בבסרקידס

משחקי חצר בבסרקידס

הורים רוצים לפעמים זמן של שקט ומנוחה מהילדים (וזה בסדר זה לא מפחית מאומה מרמת האהבה שאנו חשים לילדים שלנו) אולם לצערי ה"פתרון" המהיר והנוח כדי לקבל מעט שקט הפך לפשוט "לתת לילד את הפלאפון" ולזכות בכמה רגעי חסד…

הריגושים שיש היום במכשירים האלקטרונים הם רבים וזה לא פשוט להתחרות במשחקים שיש באייפוד או בתוכניות טלוויזיה וילדים קטנים ידוע הרי מחפשים ריגושים באופן קבוע.

אז נכון שאנחנו בדרך מפתחים אצלם תכונות מסוימות אולם אנחנו גם מזניחים פיתוח של כישורים אחרים חשובים שנרכשים במשחקי חצר .

לכולנו ברור שילדים צריכים לבלות מחוץ לבית, מחקרים אפילו מגבים זאת וגורסים שלפעילות אקטיבית בחוץ, בחצר יש חשיבות מכרעת בהתפתחות הילד, בכלל בילוי בחיק הטבע הוא דבר מהנה ומפעיל את כל החושים.

משחקי החצר משפרים את המוטוריקה הגסה , את יכולת התנועה והשליטה בגוף כמו הליכה, קפיצה וריצה את שיווי המשקל, הקואורדינציה, הכוח והתכנון ומפתחות מיומנויות קוגניטיביות ואינטראקציה חברתית.

משחקי חצר לילדים מהווים משטח פעילות שהילד פורק בו אנרגיה ולומד פעולות בסיסיות לצד אספקטים בריאותיים מוכחים בשהייה מחוץ לבית כמו ספיגת ויטמין D ,כמו פיתוח יכולות מוטוריות, מניעת השמנת יתר, חיזוק שרירים ובאופן כללי עידוד אורח חיים בריא יותר.

אנחנו גם עדים לכך שהאינטראקציה שמתפתחת בין הילדים סביב מתקני חצר הינה חיובית וארוכה בהרבה מאשר האינטראקציה שמתקיימת סביב משחקי מחשב.

ידוע שילדים היום מבלים בממוצע רק חצי שעה ביום מחוץ לבית, לעומת ממוצע של שבע שעות שהם מבלים מול מסכים אלקטרונים. מדובר על תופעה רחבת היקף שהורים רבים חסרי אונים מולה.

משחקי חצר חשובים להתפתחות הילדים ומאפשרים שילוב של שיפור מיומנויות רב תוך הנאה ופעילות מרתקת ומגוונת ובכדי לעודד ולקדם את התפתחות הילדים חשוב שכולנו נאפשר להם לשחק בחוץ, בחצר יותר ונשנה את היחס בין זמן מסך לזמן חוץ … ⛹️‍♀️🤸‍♀️🤼🏄‍♀️🚵‍♀️

להצטרפות לגן הכי בטוח ואיכותי לילד שלך

עקבו אחרינו

מיקום הגן