fbpx

בוקר חוויתי -חוג חיות בבסרקידס

בוקר חוויתי -חוג חיות בבסרקידס

למפגש בין ילדים לבעלי חיים יתרונות רבים , הוא משפיע רבות על הבריאות הפיזית, החברתית, והנפשית  של הילדים גם בשגרה וגם בעיתות משבר .

תרומתו של קשר כזה באה לידי ביטוי בשלושה מישורים עיקריים: פיזיולוגי, לימודי-חינוכי ובמישור הרגשי.

ממחקרים רבים עולה שליטוף בעל חיים או אפילו שהייה לידו גורמת להורדת לחץ, מפחיתה חרדה ,מזרזת החלמה במצבים של חולי ומחזקת את המערכת החיסונית .

קשר ומגע עם בעלי חיים משחרר אנדורפינים המעוררים הרגשה טובה והינו גורם להתפתחות  הילדים במישור הלימודי ואחראי על שיפור יכולת הלמידה והמיומנויות שלהם .

יש גם עדויות רבות לירידה באלימות בקרב ילדים שבאים במגע עם בעלי חיים , הילדים לומדים לחוש אמפטיה ורגישות כלפי הזולת , לומדים להגן על בעלי חיים , לומדים לשאת באחריות דרך הטיפול בהם .

אצלנו בגן בסרקידס, מתקיימים מפגשים קבועים עם בעלי חיים במסגרת חוג חיות המתקיים בגן בהם הילדים לזמן קצר נכנסים לעולם קסום עם בעלי חיים מכל הסוגים .

אנחנו למדים דרך המפגשים האלו עד כמה העבודה והמגע של הילדים עם בעלי החיים מאפשרים לילדים לצבור הצלחות ומביאים לידי ביטוי תכונות חיוביות שלהם כמו כישורים חברתיים, מיומנויות תקשורת, מנהיגות, אחריות אישית ופתרון בעיות והכי חשוב, מפגש כזה מזמן אפשרויות ללמידה חווייתית לילדים כמו גם לצוות ומחזק את הקשר בין הילדים לבעלי החיים .

להצטרפות לגן הכי בטוח ואיכותי לילד שלך

עקבו אחרינו

מיקום הגן